Klaar voor de tweede ronde
In 2015 betrad Mazda met de CX-3 een voor het merk nieuwe markt. Het was nog maar de vraag hoe het publiek op een kleine cross-over van de Japanners zou reageren. Drieƫnhalf jaar verder kunnen we terugkijken op een ronduit succesvolle introductie, waarbij het model qua aantallen de op de CX-5 na bestverkochte auto van het merk is. Reden voor grote verandering is er dus niet voor Mazda, maar geheel volgens merktraditie volgt er nu wel al een facelift. We stappen in de CX-3 in de omgeving van Malaga om te ondervinden wat deze veranderingen voor gevolgen hebben voor de auto.
Jeep Avenger 1.2 e-Hybrid Summit
Seres 3
Jeep Renegade 4xe 240 Plug-in Hybrid S
Peugeot e-2008 GT Premiere
Kia XCeed 1.6 T-GDi DynamicPlusLine
Skoda Kamiq 1.0 TSI Business Edition
MG ZS EV Luxury
Peugeot 2008 1.2 PureTech 155 EAT8 GT
Renault Captur 1.3 TCe 130 EDC GPF Initiale Paris
Volkswagen T-Cross 1.0 TSI Life
Seat Arona 1.5 TSI FR Business Intense