Interieur
De grootste veranderingen kunnen in het interieur worden gevonden. Alles is daar anders: het ontwerp, maar vooral ook de materialen. Over veel details is goed nagedacht. Kijk maar eens naar de stoelen, die hebben een langere zitting gekregen en beter gevormde rugleuning. Dat zorgt niet alleen voor meer ondersteuning, maar door een meer compacte bouw levert het ook winst op bij de beenruimte achterin. Het meubilair is lager geplaatst, zodat de afname van de hoogte geen nadelige invloed heeft op de binnenruimte. Die is op veel punten zelfs verbeterd. Een meer compacte stuurkolom en wat smallere middenconsole leveren ruimtewinst op. Verder zijn veel meer kunststof onderdelen van een zacht materiaal gemaakt. Prettig voor als men er onverhoopt mee in aanraking komt.
Het nieuwe stuur heeft een grotere doorkijk naar het instrumentarium. Renault lanceert daarvoor de naam Smart Cockpit, vanwege de volledig digitale klokkenwinkel. Op dit moment gaat het om een 7-inch scherm, maar er komt later ook een 10 inch versie waarop het navigatiescherm kan worden geprojecteerd. De gebruiker kan via het centrale scherm boven de middenconsole zelf zijn indeling kiezen.
Error loading images. One or more images were not found.