Fiat Panda 1.0 Hybrid Launch Edition

- 21 december 2020

Nog even wachten

Vanbinnen weet het model ook voldoende fris over te komen, hoewel ook hier verdere wijzigingen voor op rol staan. We moeten het nu nog doen met wat monotone digitale displays tussen de tellers, op de radio en bij de klimaatcontrole. Begin 2021 doen ook bij de Panda kleurenschermen hun intrede, maar tot die tijd is het grootste scherm in het interieur van je eigen smartphone. Die klik je namelijk eenvoudig in de houder bovenop het dashboard, zodat je de navigatie-app op je telefoon kunt gebruiken. Opladen gaat vervolgens eenvoudig via de bovenop het dashboard geplaatste USB-poort.

De radio beschikt wel over Bluetooth, zodat telefoongesprekken en de instructies voor de navigatie via de speakers van de auto lopen. Als je de tft-schermen met hun oranje verlichting even wegdenkt, komt het dashboard van de Panda nog prima voor de dag. De exterieurkleur komt terug in de sierpanelen, wat het geheel opfleurt. De knoppen voelen prima aan en de ergonomie is goed op orde. Al zal je de eerste dagen even moeten wennen dat de raambediening ook via de knoppen op het dashboard plaatsvindt.

70 pk
92 Nm
155 km/h
14,7 s
5,5 (4) l/100km
89 g/km
A
22%
€ 14.590
€ 16.790
€ 308 / maand
€ 94 - € 106 / kwartaal
  • Dacia Spring Electric 45 Comfort Plus

  • Toyota Aygo 1.0 VVT-i X-CITE

  • Kia Picanto 1.2 CVVT GT-Line

  • Volkswagen Up! 1.0 TSI Beats

  • Suzuki Ignis 1.2 Stijl

  • Opel Karl 1.0 ecoFLEX Edition

  • Citroën C1 e-VTi 68 Airscape Feel Edition

  • Peugeot 108 1.0 e-VTi Allure TOP!

  • 2013 - Fiat Panda CNG TwinAir Turbo 80 CNG Lounge

  • 2012 - Fiat Panda Twinair 85 Lounge

  • 2007 - Fiat Panda 100HP