Reageren
Reacties
Wim Willemsen
· 14 februari 2011 om 19:53
Eindelijk een testrijder cq auto-journalist, die met z'n verstand achter het stuur gaat zitten en een obkectief beeld schetst van de nieuwe CT200h.
Het is nl. geen race-monster wat andere auto-journalisten ervan zouden willen maken. Het is een auto, die met verstand moet worden gereden, dus het verstand overbrengen naar de voet en daarmee mooie en rustgevende kilometers maken in een fantastische bolide. Aan het eind van de rit tot de conclusie komen, dat het verstand heeft gezegevierd over de gevoelige tenen van de extravagante auto-journalisten, die persé met snelheid willen scoren. Dus mooi zuinig rijden, een investering voor de toekomst. Ben benieuwd hoe de testresultaten van de "auto-boys" er in de komende autobladen komen uit te zien.
Het is nl. geen race-monster wat andere auto-journalisten ervan zouden willen maken. Het is een auto, die met verstand moet worden gereden, dus het verstand overbrengen naar de voet en daarmee mooie en rustgevende kilometers maken in een fantastische bolide. Aan het eind van de rit tot de conclusie komen, dat het verstand heeft gezegevierd over de gevoelige tenen van de extravagante auto-journalisten, die persé met snelheid willen scoren. Dus mooi zuinig rijden, een investering voor de toekomst. Ben benieuwd hoe de testresultaten van de "auto-boys" er in de komende autobladen komen uit te zien.

Alfa Romeo Giulietta QV 1.750 TBi

Volkswagen Golf 2.0 TDI Highline

Mercedes-Benz A-Klasse 180 CDI BlueEFFICIENCY Style

Seat Leon Cupra R

Ford Focus ST 2.0 EcoBoost ST-3

Lancia Delta 1.8 Di TurboJet Oro

Ford Focus Electric Titanium

Volkswagen Golf GTD DSG

Volkswagen Golf 1.4 TSI DSG Highline

MINI Countryman Cooper D Chili

Volvo V40 D2 Summum

Citroën DS4 1.6 THP 200 Sport Chic



