Breder en stoerder
Nog dit najaar verschijnt de vierde generatie van de Honda CR-V in de showroom en trouwe klanten zullen een feest der herkenning vieren. Zoals nummer twee op nummer één leek, zo heeft de vierde generatie veel weg van de derde. Toch zijn er ook verschillen. Zo loopt de elektrisch bedienbare achterklep nu sterker af en is de raamlijn ter hoogte van de D-stijl opvallend anders getekend. In de scherper gesneden koplampen zit nu standaard LED dagrijverlichting en ook de taps toelopende achterlichten hebben LED's. Deze modeste veranderingen laten de CR-V beduidend frisser ogen. Door een gereduceerde hoogte (minus 30mm) en lengte (minus 25mm) ziet de CR-V er bovendien en stuk breder en stoerder uit. De wielkasten zijn sterker geprononceerd en ook de voor- en achterbumper versterken de stoere looks met hun contrasterende kunststof. In een minder opvallende kleur valt dat minder op en oogt de CR-V direct een stuk ingetogener. Tijdens de persintroductie was ook een CR-V met Design Pack aanwezig en deze ziet er dankzij matchromen applicaties in de bumpers sportiever uit.

Mitsubishi Outlander PHEV Instyle +

Nissan X-Trail 1.6 DCI Tekna

Ford Kuga 2.0 TDCi 163pk Powershift Titanium

Mitsubishi Outlander 2.2 DI-D Instyle TC-SST 4WD

Land Rover Freelander 2 TD4_e S

Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi 4WD i-Catcher

Ford Kuga 2.5T Titanium

Subaru Forester 2.0D Comfort

Chevrolet Captiva 2.2 D 184 LTZ

BMW X3 sDrive18d High Executive

Mazda CX-7 2.2 CiTD TS+





