Peugeot 3008 HYbrid4

Reageren

Het e-mailadres zal niet worden getoond op de site.

Reacties

Daan Van Campenhout
·
22 november 2012 om 17:49
Net zoals de 3008 is de 3008HYbrid4 van binnen best een aangename auto maar de vering van beide type's is bedroevend oncomfortabel.Om nierstenen van te krijgen!!!
In de 3008 is de gerobotiseerde versnellingsbak een verschrikking.Beklag bij de garage stuit telkens op een
"ge moet leren rijden" Een lomper verwijt kun je iemand die al 60 jaar rijdt niet maken.
Daarmee BASTA
Bert Sanderman
·
20 augustus 2013 om 15:07
Rijdt de 3008Hyb4 zakelijk vanaf februari . Ben er zeeeeer ontevreden over en probeer de auto terug te geven aan de leasemaatschappij . Versnellingsbak is dramatisch , trekt soms in de eerste versnelling door tot wel 6000 toeren en denkt dan : "hé , ik moet ook nog schakelen"... Navigatie stuurt je overal naar toe behalve naar waar je wezen moet , ik heb weer kaarten in de auto liggen.. Verbruik zou tussen de 1 op 25 en 1 op 30 zijn . Met heel rustig rijgedrag haal ik 1 op 17 . Instap voorin gevaarlijk , je stoot geregeld je kop aan de bovenstijl en zo kan ik nog wel even doorgaan.......
200 pk
500 Nm
191 km/h
8,5 s
6,0 (3.8) l/100km
99 g/km
C
22%
€ 25.990
€ 45.375
€ 832 / maand
€ 426 - € 458 / kwartaal
  • Mazda CX-5 Skyactiv-D 2.2 HP AWD GT-M

  • Skoda Yeti 2.0 TDI Elegance 4x4

  • Toyota RAV4 2.2 D-4D D-CAT Executive Business

  • Kia Sportage 2.0 GDI 2WD ExecutiveLine

  • Nissan Qashqai+2 2.0 dCi All-Mode Tekna

  • SsangYong Korando D20T Sapphire

  • Volkswagen Tiguan 2.0 TSI 4Motion Sport and Style

  • Mercedes-Benz GLA 180 CDI Lease Edition

  • Jeep Renegade 2.0 MultiJet Limited

  • 2020 - Peugeot 3008 SUV Hybrid Blue Lease GT Pack

  • 2020 - Peugeot 3008 HYbrid4 GT

  • 2016 - Peugeot 3008 1.6 e-THP EAT6 GT-Line

  • 2009 - Peugeot 3008 1.6 HDiF Première