Reageren
Reacties
Onrust
 · 5 september 2009 om 10:00
zouden die beschermstrips misschien de auto beschermen tegen krassen en stoten?
Dan is het toch beter dat ze van onbespoten plastic zijn anders beschadigd de laklaag toch? En dat ziet er vervolgens toch niet uit, die beschadigde verf?
Dan is het toch beter dat ze van onbespoten plastic zijn anders beschadigd de laklaag toch? En dat ziet er vervolgens toch niet uit, die beschadigde verf?
M. Edwards
 · 16 december 2011 om 15:44
IK heb nu 1 jaar (52.000km) de Megane Estate Dynamic110, daarvoor 160.000km in zijn voorganger. Ik denk met weemoed terug aan die voorganger. Wegligging en motorisch zul je mij niet horen, maar voor de rest alleen maar minder geworden. Zeer slecht zicht achterruit en over rechterschouder door hoofdsteunen van 6 meter breed, gewoon gevaarlijk. Hij is lager (4cm) waardoor je stoel op de allerlaagste stand moet, waardoor je de motorkap niet meer ziet, evengoed nog maar 1cm over boven mijn hoofd (ik ben 195cm) was bij vorige versie allemaal geen probleem en verder is er bezuinigd op alle comfort. Het is een rammelbak en hij maakt  veel herrie omdat ze volgens mij ook op de dikte van het koetswerk hebben bespaard en hij is lang niet zo zuinig als voorganger. Ik lever inmiddels mijn leasecontract in, neem mijn verlies en neem iets anders.  Echt jammer want het is een mooie auto, maar ik voel me er niet veilig in en irriteer me aan alle rammeltjes.
	    
	     - 2022 - Renault Megane E-Tech EV60 Iconic 
 - 2016 - Renault Mégane Estate 1.6 dCi 130 GT-Line 
 - 2016 - Renault Mégane Energy TCe 205 EDC GT 
 - 2014 - Renault Mégane Energy 130 TCe S&S GT-Line 
 - 2012 - Renault Mégane Estate dCi 110 Bose 
 - 2010 - Renault Mégane Coupé-Cabriolet TCe 130 Dynamique 
 - 2010 - Renault Mégane RS 
 - 2009 - Renault Mégane Coupé 1.9 dCi 130 FAP Dynamique 
 - 2009 - Renault Mégane 1.9 dCi 130 Privilège 

 
    









