Fysisch wonder
Eigenlijk is het een fysisch wonder dat de Focus RS500 zo'n neutraal en gebalanceerd weggedrag heeft. De auto heeft namelijk voorwielaandrijving en dan zijn onderstuur, griptekort en aandrijfreacties in het stuur eerder regel dan uitzondering met 350 pk. Echter he-le-maal niets van dat alles. Daarvoor moeten we niet het slipdifferentieel dankbaar zijn, maar veeleer de briljante club ingenieurs en testrijders van Fords TeamRS. Om nog maar even euforisch te blijven, alvorens straks toch nog een kritische noot te plaatsen: ook de besturing is door zijn nauwkeurigheid en communicatie fantastisch.

2022 - Ford Focus Wagon 1.0 EcoBoost Hybrid Titanium Vignale

2018 - Ford Focus Hatchback 1.0 EcoBoost ST-Line Business

2018 - Ford Focus Wagon 1.5 EcoBoost 182 ST-Line

2017 - Ford Focus 2.3 Ecoboost RS

2015 - Ford Focus Wagon 1.5 EcoBoost Titanium

2014 - Ford Focus 1.5 EcoBoost (182 pk) Titanium

2013 - Ford Focus Electric Titanium

2012 - Ford Focus Wagon 1.6 TDCi ECOnetic Lease Titanium

2012 - Ford Focus ST 2.0 EcoBoost ST-3

2012 - Ford Focus 1.0 EcoBoost




