Subaru Legacy Touring Wagon 2.0i Executive Lineartronic

Reageren

Het e-mailadres zal niet worden getoond op de site.

Reacties

RobertJ
·
31 januari 2010 om 18:03
Ja, je krijgt een fijne wagen voor 45K€, maar dan moet je het toch eigenlijk met een best simpele motor doen. 196Nm koppel op een dergelijke auto is zeker niet overmatig en voor dat geld zou je dat toch wel verwachten. Voor 48 heb je een A4 2,0 TFSI (211pk, 350Nm, DSG, quattro), uiteraard een stuk kaler. (met pro line 51), maar dan heb je wel een auto met een stuk hogere restwaarde, en VEEEEL meer vermogen en trekkracht. Mocht je genoegen nemen met een voorwielaangedreven model, dan is hij goedkoper dan de instapper van subaru... (en krijg je een krachtigere motor)

Ik vind subaru's prima wagens met een mooie aandrijflijn, maar de prijzen slaan nergens op, niet in Nederland in ieder geval.
rvesteri
·
1 februari 2010 om 10:26
als ik me niet vergis is de 2.5L motor ook een 4-cillinder.
Michel van Breugel (redacteur):
Dat is correct opgemerkt. Alleen de turboboxer - (nog) niet bij ons leverbaar - is een zescilinder.
Het is inmiddels aangepast.
150 pk
196 Nm
200 km/h
11,3 s
10,2 (8.1) l/100km
187 g/km
G
22%
€ 34.995
€ 45.790
€ 839 / maand
€ 201 - € 229 / kwartaal
  • BMW 3 Serie Touring 320i Business Line

  • Opel Insignia Sports Tourer 2.0 CDTi Executive

  • Honda Accord Tourer 2.2 i-DTEC 180 Type S

  • Skoda Superb Combi 1.8 TSI DSG Elegance

  • Peugeot 508 SW 2.0 HDiF-140 Allure

  • Ford Mondeo Wagon 2.0 TDCi Ghia

  • Mercedes-Benz C-Klasse Estate C200 CGI Business Class

  • Renault Laguna Estate 2.0 16v T 170 Initiale

  • Fiat Croma 1.9 MultiJet Corporate Premium

  • 2008 - Subaru Legacy Touring Wagon 2.0D Luxury AWD