Nog steeds relevant?
Dus, is de 3 Serie Touring in de automarkt van vandaag de dag nog steeds relevant? Als het aan ons ligt wel. De 320d is een heel fijne machine om kilometers mee te verorberen. Met de dieselmotor is een zeer gunstig praktijkverbruik te realiseren, terwijl de manier waarop het vermogen wordt afgegeven, maakt dat je eigenlijk altijd kracht voorhanden hebt. Daarnaast rijdt een lagere auto inherent beter dan eentje die hoger op zijn poten staat. Zelfs met de meer op comfort gerichte samenstelling van onze testauto kun je best een leuk potje sturen. Een praktisch wonder is de 3 Serie nog steeds niet echt, maar de beschikbare ruimte is adequaat te noemen. Dus, voor de veelrijder die zich graag voortbeweegt in een fijn rijdende, representatieve auto waarmee je ook nog eens gemakkelijk een laag praktijkverbruik realiseert, heeft de 320d xDrive Touring absoluut nog bestaansrecht. Denk alleen wel even goed na of je de vierwielaandrijving werkelijk nodig hebt.
- Gebalanceerd rijgedrag
- Fijne aandrijflijn
- Ruimer dan voorheen...
- ...maar geen praktisch wonder
- Behoorlijk aan de prijs
- Vierwielaandrijving hier overbodig
 - 2019 - BMW 3 Serie 330i M Sport 
 - 2016 - BMW 3 Serie Sedan 330e High Executive Luxury Line 
 - 2014 - BMW M3 Sedan M DCT 
 - 2013 - BMW 3 Serie GT 328i High Executive 
 - 2012 - BMW 3 Serie 320i EDE High Executive 
 - 2012 - BMW 3 Serie Touring 328iA High Executive 
 - 2012 - BMW 3 Serie 320d EDE High Executive 
 - 2010 - BMW 3 Serie Coupé 320i Corporate Lease High Executive 
 - 2010 - BMW 3 Serie Cabriolet 335i DCT High Executive 
 - 2010 - BMW 3 Serie 320d EfficientDynamics Edition 

 
    






