- Hyundai i20“Stap voor stap”Energielabel C | 22% bijtellingWaar je 15 jaar geleden met enige verlegenheid toegaf een Koreaans merk te rijden, mag je tegenwoordig met gepaste trots je sleutelbos met Hyundai-logo op tafel gooien. Petje af voor de transformatie die het concern de afgelopen jaren heeft doorgemaakt.
- Hyundai i20 Coupé“Onderscheid blijheid”Energielabel C | 22% bijtellingTrends zijn er om gebroken te worden. Vanaf de eerste hatchback was het vrij normaal dat een auto standaard als driedeurs geleverd werd. Voor een geringe bijbetaling kreeg je er twee deuren bij.
- Hyundai i20“Zelfverzekerd”Energielabel C | 22% bijtellingZe zullen bij Hyundai toch met enige jaloezie naar het succes van Kia's designtaal hebben gekeken. De technisch verwante Kia Rio verkocht de afgelopen jaren in Nederland twee keer zo goed als het vorige model i20.
- Hyundai i20“Onderschat 'm niet”Energielabel C | 22% bijtellingHyundai zit niet stil wat betreft de ontwikkelingen van nieuwe modellen. Het overgrote deel van de modellenlijn is nog geen twee jaar oud. Maar juist de kleinste modellen gaan 't langst mee: de i10 werd in 2007 gepresenteerd en de i20 rijdt ook alweer vier jaar rond.
- Hyundai i20“Nieuwe kans”Energielabel E | 22% bijtellingHet Koreaanse Hyundai timmert de laatste jaren flink aan de weg. Door de bekendheid bereikt het merk steeds meer oren. Nu brengen ze de 'i-modellen' op de markt. De i10 en i30 kenden we al, daar is nu de i20 aan toegevoegd.