Toyota Avensis Touring Sports“Still got the Blues?”Energielabel C | 22% bijtelling
We waren 'm alweer bijna vergeten. Waarschijnlijk net als u. Maar aan het begin van dit jaar stond 'ie weer zomaar op de beursvloer van Genève te glimmen: de Toyota Avensis. Nee, nog steeds geen compleet nieuw model, maar wel fris terug van de schoonheidschirurg. Het was een dure metamorfose.
Toyota Avensis Wagon“Grondig herzien”Energielabel E | 22% bijtelling
Waar de markt voor D-segmentauto's nu voornamelijk bestaat uit verkooptoppers als de Volkswagen Passat, de Opel Insignia en de meer premium Audi A4 en BMW 3 serie, is de Toyota Avensis al sinds zijn de introductie eind jaren '90 een relatief kleine speler.
Toyota Avensis“Waardige opvolger”Energielabel D | 22% bijtelling
De Toyota Avensis doet al jaren aardig mee in de leasemarkt. De auto springt er wat betreft zijn looks niet bovenuit, maar heeft wel de betrouwbaarheid mee, waar het Japanse merk wereldwijd om bekend staat. Toch blijft hij een beetje achter bij de andere leasetoppers.
Toyota Avensis WagonEnergielabel G | 22% bijtelling
Het is de duurste, best uitgeruste en snelste Avensis: de 177pk-sterke D-CAT Executive. Gehuld in een politiek correct jasje met een zilvergrijze kleur is het een echte wolf in schaapskleren.
Toyota Avensis WagonEnergielabel G | 22% bijtelling
Toyota levert de Avensis met verschillende benzinemotoren (1.6 , 1.8 , 2.0 en 2.4) en verschillende dieselkrachtbronnen (2.0 en 2.2), waardoor de Avensis zowel voor de particulier als voor de zakelijke rijder interessant kan zijn. Toyota stelt de Avensis voor als sedan, liftback en wagon.
Toyota Avensis WagonEnergielabel G | 22% bijtelling
In de Amsterdamse taxiwereld is er, bij de eigen rijders, altijd wel iets van een trend te zien als het gaat de keuze van de auto’s. Want hoewel er altijd wel een harde kern van Mercedes-rijders is en blijft, is er een grotere groep die zich eerder laat leiden door de ervaringen.....