
Seat Ibiza“Perfecte reis”Energielabel B | 22% bijtelling
Al voor de overname door Volkswagen was Seat succesvol met de Ibiza. Mede door een samenwerking met Porsche had het merk een sterke troef in handen met deze compacte auto.

Seat Ibiza SC“Een punt tweetje”Energielabel C | 22% bijtelling
Het meest roerige segment in de autohandel is het B-segment. Of het nu gaat om gebruikte auto's of nieuwe, auto's in deze categorie zijn gewild en de concurrentie is moordend.

Seat Ibiza ST“Paradoxaal”Energielabel D | 22% bijtelling
Compact en stationwagon. Een combinatie die het nooit echt goed gedaan heeft in Nederland. En laten we eerlijk zijn, het is nuchter bekeken een paradoxale combinatie, want je wil ruimte óf je wil een kleine auto.

Seat Ibiza SC“Jonge doelgroep”Energielabel G | 22% bijtelling
Na de introductie van de vijfdeurs Ibiza is nu ook de driedeurs gelanceerd. De nieuwe Ibiza SC, kort voor SportCoupé, moet hiermee een jonge doelgroep aanspreken. Dit gold ook al voor de vijfdeurs, maar de SC benadrukt dat met zijn sportieve uitstraling.

Seat Ibiza“De lijn doorzetten”Energielabel G | 22% bijtelling
Sinds de eeuwwisseling heeft het modellengamma van Seat een sterk eigen gezicht gekregen. Het lijnenspel is vloeiend, maar wordt tot uiting gebracht door scherpe vouwen in het plaatwerk.

Seat Ibiza“Zonder struikelen op 3 poten”Energielabel F | 22% bijtelling
Waarschijnlijk zal er flink tegengestribbeld worden, maar je kunt automobilisten in twee hokjes indelen. Boven het ene staat autogebruikers en boven het andere autoliefhebbers.

Seat IbizaEnergielabel G | 22% bijtelling
Seat heeft zijn troef in de compacte klasse, de Ibiza, gefacelift. In deze druk bevochten klasse zijn het afgelopen jaar bijna alle modellen geheel vernieuwd of gefacelift. De Ibiza kan dan natuurlijk niet achterblijven.