- Renault Grand Scénic“Gerijpte gezinsvriend”Energielabel C | 22% bijtellingJe hoeft het autonieuws niet eens te volgen om te weten dat Renault het in Nederland goed doet. Het merk speelt zichzelf in de kijker door de uitstoot van de modellen te laten krimpen waardoor de fiscale voordelen voor de zwaarbelaste Nederlandse automobilist konden groeien.
- Renault Grand Scénic“Bijgepunt”Energielabel C | 22% bijtellingInmiddels is de Grand Scénic III al weer een paar jaar op de markt en dus vond Renault - uitvinder van de moderne familiewagen - het tijd om de auto bij te punten. Daar bovenop hebben de Fransen de bekende 1.5 dCi doorontwikkeld tot een heus zuinigheidswonder.
- Renault Grand Scénic“Volgende fase”Energielabel E | 22% bijtellingMet de introductie van de nieuwe Renault Grand Scénic komt het Franse merk met de derde generatie op de proppen. Dat is geen moment te laat, want het is een drukte van belang in de MPV-middenklasse, waar iedereen natuurlijk zijn graantje wil meepikken.
- Renault Scénic“De eerste de beste”Energielabel G | 22% bijtellingHalverwege de jaren tachtig was Renault de eerste fabrikant die een MPV op de markt bracht, de Espace. Ruim tien jaar later waren ze ook de eerste met een MPV in de compacte middenklasse, de Scénic.
- Renault Grand Scénic“Onafgebroken Frans succes”Energielabel G | 22% bijtellingDe Scénic van Renault heeft de Franse automaker geen windeieren gelegd in de voorbije verkoopjaren. Eerst in 1996 nog vernieuwend geïntroduceerd als carrosserievariant op de Mégane, later als apart model onder de naam Scénic.