Renault Laguna Estate“Interessante outsider”Energielabel D | 22% bijtelling
Wil je als autofabrikant een D-segmenter op de Nederlandse markt aan de man brengen, dan moet je op het vinkentouw zitten. Onze complexe belastingwetgeving vraagt om aanpassingen die gezien de afzetmarkt niet voor elke autofabrikant rendabel zijn.
Renault Laguna Estate“Vergaan, maar niet verloren”Energielabel G | 22% bijtelling
Als ik de huidige Laguna zie rijden, word ik eraan herinnerd dat het model nog bestaat. Stond de Laguna vroeger nog vaak bovenaan de shortlist, tegenwoordig lijken we de grote Renault collectief uit ons geheugen te hebben gewist.
Renault Laguna Coupé“Stijl en klasse”Energielabel G | 22% bijtelling
Als ik deze inleiding zou beginnen met een oordeel over de problemen die de vorige Renault Laguna kende, dan zou dat flauw en onorigineel zijn. Ik zou daarmee niet alleen de nieuwe coupé tekort doen, maar ook mijn eigen beoordelingscapaciteiten.
Renault Laguna Estate“Verbeterd recept”Energielabel G | 22% bijtelling
Het leven van een leaserijder gaat niet over rozen. Een nieuwe auto uitzoeken in het zakelijke segment wordt immers steeds lastiger, want elke kanshebber heeft zijn eigen kwaliteit en slechte auto’s zijn er eigenlijk niet meer.
Renault LagunaEnergielabel G | 22% bijtelling
De Renault Laguna Phase II wordt alweer een periode geleverd, men zou bijna vergeten dat het model alweer uit 2001 stamt. Het model was zijn tijd voor en was hierdoor, zeker in de beginjaren na de introductie, zeer populair onder de zakelijke rijders.