
Mercedes-Benz E-Klasse Estate “Ruimte én stijl”Energielabel B | 22% bijtelling
De combinatie van ruimte en stijl is soms moeilijk te vinden in een auto; Je wil profiteren van de ruimte om goederen en personen te vervoeren en gelijktijdig ook rondrijden in een auto waarmee je geen modderfiguur slaat.

Mercedes-Benz E-Klasse“Terug aan de top”Energielabel B | 22% bijtelling
Mercedes-Benz heeft er een specialiteit van gemaakt om allerlei niches in het modellengamma te vullen. Van modellen als de GLE Coupé en CLA Shooting Brake hadden we vijf jaar geleden nog nooit gehoord.

Mercedes-Benz E-Klasse Limousine“In de achtervolging”Energielabel B | 22% bijtelling
Jarenlang kon Lexus met de GS 450h ongestoord z'n gang gaan in het hogere hybridesegment en zo ineens was daar ook Infiniti met de M35h. Pijlsnel zette Europa met hybride-uitvoeringen van de Audi A6 en de BMW 5 Serie de achtervolging in.

Mercedes-Benz E-Klasse“Een nieuwe koers”Energielabel B | 22% bijtelling
In de hogere middenklasse staat de E-Klasse sinds mensenheugenis bekend als een representatieve en comfortabele keuzemogelijkheid. Mede daarom adverteerde Mercedes-Benz de huidige generatie met de pakkende slogan 'welkom thuis'.

Mercedes-Benz E-Klasse Cabriolet“Welkom terug”Energielabel G | 22% bijtelling
In 1996 nam Mercedes-Benz afscheid van de E Cabriolet. Vanaf dat moment maakte de open vierzitter van Das Haus plaats voor een nieuwe luxueuze sportcoupé, de CLK, die ook als cabriolet leverbaar werd.

Mercedes-Benz E63 AMG“Jekyll and Hyde”Energielabel G | 22% bijtelling
Een dikke V8 onder de kap, overdonderende prestaties en het sportieve karakter maken de nieuwe Mercedes-Benz E 63 AMG tot een brute krachtpatser. Tegelijkertijd biedt hij de ruimte en het comfort van de standaard-E-Klasse. Dit contrast maakt deze Benz tot de auto met twee gezichten.

Mercedes-Benz E-Klasse Estate“Van Combi naar Estate”Energielabel G | 22% bijtelling
Het is alweer een paar jaar geleden, maar in 1977 was Mercedes-Benz met het uitbrengen van een station, in de 200/300-Serie, trendsetter in de hoge middenklasse. De populariteit van deze variant is in ons land echter nooit zo groot geweest.

Mercedes-Benz E63 AMG Estate“Grootsheid sinds 1977”Energielabel G | 22% bijtelling
Het is weer eens zover. Mercedes-Benz heeft wederom de grootste stationcar van het moment ontwikkeld. Met 695 liter bagageplaats overtreft de E-klasse Estate alles en iedereen als het op de laadruimte aankomt.

Mercedes-Benz E-Klasse Coupé“Nieuwe inslag”Energielabel G | 22% bijtelling
E-Klasse en taxi horen bij elkaar als peper en zout. Niet in de laatste plaats vanwege het comfort is de middelgrote limousine van Mercedes-Benz in deze branche groot geworden. Het is daarom niet gek dat E-Klasse en sportiviteit niet vaak in één adem worden genoemd.

Mercedes-Benz E-Klasse“Thuisgevoel”Energielabel G | 22% bijtelling
Mensen die shoppen in E-segment, de hoge middenklasse, zijn meestal goed geïnformeerd. Ze weten wat ze willen en ze weten wat er te koop is. Met vanafprijzen van rond de 50 mille is het ook niet vreemd dat deze kopers een weloverwogen besluit nemen.

Mercedes-Benz E-Klasse“Oase”Energielabel G | 22% bijtelling
Er zijn soms van die momenten dat je het als vervelend ervaart om in een Mercedes-Benz onderweg te zijn. Op die momenten wordt Mercedes-Benz door zijn merkuitstraling en merkimago ingehaald. Het zijn de momenten waarop mensen met een afgunstige blik naar de auto kijken waarin jij op dat moment rijdt.

Mercedes-Benz E-KlasseEnergielabel E | 22% bijtelling
Het milieu is hot. En dan bedoel ik niet alleen de warme herfst. Op menig politieke agenda is global warming een issue, alleen zijn voorlopig de partijen die daarvoor rigoureuze keuzes durven maken te klein en blijven de zittende overheden op landelijk en wereldniveau maar steggelen.....

Mercedes-Benz E-KlasseEnergielabel G | 22% bijtelling
Gefeliciteerd, u heeft ervoor gekozen om een Mercedes E-klasse met CDi motor aan te schaffen. Uw hoeft nu alleen nog maar even te beslissen met welke dieselmotor en in welke uitvoering uw auto geleverd mag worden.