Audi A3 Sportback e-tron 1.4 TFSI S tronic Ambition Pro Line Plus

- 4 augustus 2015

Weer op voorsprong

Audi is rijkelijk laat met het introduceren van een plug-in hybride. Waar menig concurrent de leaserijder lekker maakte met geen of lage bijtelling en zo vele aantallen PHEV's wist te verkopen, bleef het lang stil in Ingolstadt. Maar het merk komt met een antwoord, op de behoudende manier die we van ze gewend zijn. Door bij de ontwikkeling van het onderstel al rekening te houden met verschillende toepassingen, konden een elektromotor en accupakket onopvallend worden ingebouwd. Het resultaat is een gewone personenauto, maar dan met een laag verbruik. En, nog belangrijker: met een lage bijtelling. In 2015 profiteert de auto nog van 7% bijtelling en in 2016 moet 15% van de aanschafprijs bij het salaris worden opgeteld. 

204 pk
350 Nm
222 km/h
7,6 s
4,5 (1.5) l/100km
35 g/km
A
22%
€ 39.700
€ 48.256
€ 885 / maand
€ 0 / kwartaal
  • Opel Astra 1.2 Turbo 130 Ultimate

  • Cupra Born 58 kWh Performance One 150 kW

  • DS 4 E-Tense 225 Rivoli

  • Renault Megane E-Tech EV60 Iconic

  • Volkswagen ID.3 204 pk 1st Plus

  • Mercedes-Benz A-klasse 250 e Business Solution AMG Limited

  • Volkswagen Golf 1.5 eTSI Style

  • Hyundai i30 Fastback N 2.0 T-GDI N2

  • BMW 1 Serie 118i Luxury Line

  • Nissan Leaf e+ 62 kWh Tekna

  • 2020 - Audi A3 Sportback 35 TFSI S Edition

  • 2015 - Audi RS 3 Sportback 2.5 TFSI quattro S tronic Pro Line plus

  • 2014 - Audi A3 Cabriolet 1.8 TFSI S tronic Ambiente Pro Line plus

  • 2014 - Audi A3 Sportback g-tron 1.4 TFSI Ambition Pro Line S

  • 2014 - Audi A3 Limousine 2.0 TDI Ambition

  • 2014 - Audi A3 1.6 TDI Ultra e Edition

  • 2013 - Audi A3 Sportback 1.4 TFSI Ambition Pro Line +

  • 2012 - Audi A3 2.0 TDI Ambition

  • 2012 - Audi A3 Sportback 1.6 TDI Attraction

  • 2012 - Audi RS 3 Sportback 2.5 TFSI