Mercedes-Benz 500E

Klasse:
Hoge middenklasse
Carrosserie:
Sedan
Kosten
Prijs geteste auto: 1
€ 108.816
Vanafprijs model:
€ 30.632
Bruto bijtelling: 2
€ 1.995 per maand
Motorrijtuigenbelasting: 3
€ 244 - € 278 per kwartaal
Technische gegevens
Motortype:
Benzine
Aantal cilinders:
8
Motorinhoud:
4973 cc
Max. vermogen:
326 pk (240 kW) bij 5500 tpm
Max. koppel:
480 Nm bij 3800 tpm
Transmissie:
Automaat, 4v
Topsnelheid:
250 km/h
Acceleratie (0-100km/h):
6,1 s
Maten
Lengte:
4750 mm
Breedte:
1796 mm
Hoogte:
1410 mm
Massa:
1700 kg
Bagageruimte:
520 liter
Milieu
Opgave verbruik: 1
13,5 l/100km (1 op 7,4)
CO2-uitstoot: 1
320 g/km
Energielabel: 2
Bijtellingstarief: 2
22 %
Geldigheidsduur: 2
t/m 2015 gelijk
Uitrusting
Airconditioning:
Automatisch
Cruise Control:
Ja
Parkeersensoren:
Nee
Lederen bekleding:
Nee
Boardcomputer:
Ja
Audiosysteem:
Radio
Navigatie:
Nee
Exterieur
Lak:
Signaalrood
Velgen:
17 inch EVO II
Bumpers in kleur:
Ja
Verlichting:
Halogeen
Mistlampen voor:
Nee
1 Deze gegevens zijn vastgelegd ten tijde van de test (in dit geval februari 2007). Door prijswijzigingen en technische aanpassingen aan de auto zijn deze waarden door de tijd aan veranderingen onderhevig.
2 Het energielabel en de bijtelling worden met de gegevens van de testauto berekend voor dit moment. Deze gegevens zijn dus actueel, maar kunnen afwijken van hetzelfde model dat nu in de showroom staat als er in de tussentijd technische wijzigingen zijn doorgevoerd.
3 De motorrijtuigenbelasting verschilt per provincie. De exacte bedragen voor deze auto per provincie zijn als volgt: Drenthe: € 270, Flevoland: € 255, Friesland: € 272, Gelderland: € 268, Groningen: € 268, Limburg: € 255, Noord-Brabant: € 254, Noord-Holland: € 244, Overijssel: € 259, Utrecht: € 250, Zeeland: € 257, Zuid-Holland: € 278.
326 pk
480 Nm
250 km/h
6,1 s
onb (13.5) l/100km
320 g/km
G
22%
€ 30.632
€ 108.816
€ 1.995 / maand
€ 244 - € 278 / kwartaal
  • Audi A6 3.0 TFSI quattro Pro Line

  • Jaguar XF 3.0 Diesel S Portfolio

  • BMW 5 Serie 525i High Executive

  • Lexus GS 450h Executive